Miljoeneninvestering voor SKEPP om te groeien in buurlanden en officeplanner te lanceren

Miljoeneninvestering voor SKEPP om te groeien in buurlanden en officeplanner te lanceren

Redactie Baaz

SKEPP ontvangt 2 miljoen euro van een informal investor om het concept ‘officeplanner’ te lanceren in Nederland en de buurlanden België en Duitsland.

Waar SKEPP in Nederland al is uitgegroeid tot de grootste zoekmachine voor kantoren in Nederland, is het nu het juiste moment om ook in België en Duitsland de volgende stap te zetten. 

Met het prefab design inrichtingsconcept officeplanner verandert de zoektocht van huurkandidaten naar een passende kantoorruimte. Officeplanner zorgt voor een nieuwe beleving en brengt enorm veel flexibiliteit in het huisvesten van bedrijven. Dit kunnen startups zijn maar ook beursgenoteerde organisaties. Ondernemingen van iedere omvang kunnen voordeel halen uit het nieuwe concept.  

De visie van SKEPP bestaat uit het creëren van een optimale aansluiting tussen online en offline. Dit dient gerealiseerd te worden door online data te koppelen aan offline beleving. De investeerder gelooft in dit doel en schenkt daarom de investering van 2 miljoen.

Officeplanner biedt alles waaraan je behoefte hebt op kantoor

Het prefab design inrichtingsconcept is opgebouwd uit hippe cocons, gebaseerd op C4. Dit staat voor de termen Connect, Conference, CoWork en Concentrate. Op deze wijze vind je alles in je kantoorruimte waaraan je behoefte hebt. Concentratieplekken, vergaderruimten, presentatieruimten en natuurlijk ruimte om te werken. 

Officeplanner is beschikbaar in 2 stijlen: URBAN en CITY. Met URBAN beschik je over een speelse en rebelse variant, terwijl CITY ideaal is voor de professional die een kantoorruimte met zakelijke uitstraling prefereert. De cocons zijn verplaatsbaar en te herindelen. Met de beleving aan de ene kant en de flexibiliteit aan de andere kant, ontstaat een totaalplaatje die ideaal is voor bedrijven die krimpen of groeien. 

SKEPP ontwikkelt zich van online broker tot succesvol proptechbedrijf

Door uit te zijn gegroeid tot grootste online zoekmachine voor kantoorruimte in Nederland, was het voor SKEPP een logische stap om ook van start te gaan in België en Duitsland. Bij de zuiderburen is het proptechbedrijf in juni gestart, terwijl SKEPP Germany sinds september actief is. 

Voor het zoeken van een kantoorruimte in Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen, Brussel, Berlijn, München en de andere steden van de drie buurlanden kun je terecht bij het uitgebreide kantorenaanbod van SKEPP

Bovendien past dit bij de uitbreiding van het dienstenpakket. Waar het bedrijf in november 2013 begon als online broker, door vraag en aanbod van kantoren middels het kantorenplatform SKEPP bij elkaar te brengen, is het inmiddels uitgegroeid tot een proptechbedrijf. Dit komt mede doordat het sinds oktober 2016 ook de huurcontracten, facturatie, digitale documentatie en een eventuele start van het incassotraject op zich neemt voor verhuurders. Met deze uitbreiding, de lancering van officeplanner en de stap naar de buurlanden is SKEPP hard aan de weg aan het timmeren. 

 

Redactie Baaz
Door: Redactie Baaz
Redactie

Redactie Baaz

Redactie